0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Ventilen – en stödgrupp för barn och unga

Ventilen är en stödgrupp
för barn och unga
som har det jobbigt hemma.
Det kan vara problem i hemmet
med vuxna som har missbruk
eller mår psykiskt dåligt
som gör att barn mår dåligt.

De barnen kan få hjälp.
Den 2 oktober startar vi en grupp
för barn som är 6-12 år.
Vi fikar, pratar, pysslar
och gör olika saker.

Mer information

Svenska Kyrkan och Kils kommun
har hand om Ventilen tillsammans.
Om du vill veta mer
kan du kontakta ledarna för gruppen:

•Marie Hult, tfn 0554-195 36
•Hanna Möller, tfn 0554-193 01
•Maja Larsson, tfn 0554-68 80 89, Svenska kyrkan Kil

Klicka på länken för att läsa mer om Ventilen.