1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Ventilen hjälper barn - ny stödgrupp börjar i mars

Ventilen är en stödgrupp
för barn och unga
som har det jobbigt hemma.
Det kan vara problem i hemmet
med vuxna som har missbruk
eller mår psykiskt dåligt
som gör att barn mår dåligt.

De barnen kan få hjälp.
Den 4 mars startar vi en grupp
för barn som är 6-12 år.
Vi fikar, pratar, pysslar
och gör olika saker.

Anmäl till någon av ledarna
senast måndagen den 17 februari.

Mer information

Svenska Kyrkan och Kils kommun
har hand om Ventilen tillsammans.
Om du vill veta mer
kan du kontakta ledarna för gruppen:

Marie Hult, tfn 0554-195 36
Lottis Brohede, tfn 0554-688088
Maja Larsson, tfn 0554-688089

Klicka på länken
för att läsa mer om Ventilen.