1
Störningar

Störningar

1
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Vi är på granjakt - har du det vi söker?

Vi vill ha fina granar inför julen!

Varje år finns det en
julgran på Gröna torget
och på andra ställen i kommunen.

Har du en fin gran som du vill bli av med?
Granen ska vara minst 8 meter hög.
Den ska ha en rak stam
och vara jämn och fin.

Vi hämtar den gratis.
Hör av dig till Ulf Sälgeback, 0554-192 09.