1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Vi avverkar skog i Kil

Vi behöver ta ner
en del skog i Kil.
Det är på två områden.

Det beror på att barkborrar
har skadat skogen.

Områdena som ska avverkas
finns i Anneberg och Norra Karlsund.

Se kartor över de aktuella områdena:

- Anneberg (den rödstreckade ytan ska avverkas)

- Norra Karlsund

Har du frågor?
Kontakta Ulf Sälgeback, skogsansvarig,
på 0554-192 09 eller ulf.salgeback@kil.se