0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Vi söker fina granar

Vi vill ha fina granar inför julen!

Varje år finns det en
julgran på Gröna torget
och på andra ställen i kommunen.

Har du en fin gran som du vill bli av med?
Granen ska vara minst 8 meter hög.
Den ska ha en rak stam
och vara jämn och fin.

Vi hämtar den gratis.
Hör av dig till Ulf Sälgeback, 0554-192 09.