Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Vill du bli brandman?

Arkivmaterial

brandmän tar på sig kläder

Vill du bli brandman?
Onsdag den 19 april
kan du prova på
i Karlstad.

Det för alla
som är mellan
15 och 20 år.
Det är
på övningsfältet
vid brandstationen.

Du får testa
rökdykning
se på brandbilar
och mycket annat.

Ta på oömma kläder!

Det är Räddnings-
tjänsten som ordnar dagen.

Det finns inte
så många platser
så skynda dig att anmäla!