0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Vill du driva glasskiosk på Gröna torget?

Vi söker dig
som är intresserad
av att driva glasskiosken
på Gröna torget i sommar.

Kils kommun hyr ut platsen
- en glasskiosk på cirka 10 m2.

Hyran för glasskiosken
är 2000 kronor per månad.

Vatten, avlopp och el
ingår i hyran.
Du står för det andra som behövs,
till exempel kyl, frys
och utemöbler.

Glasskiosken går att hyra
från maj till september,
men du bestämmer själv
hur mycket du vill hålla öppet.

Under vecka 33
är det Kil hela veckan
med flera aktiviteter
på Gröna torget.
Då brukar det komma mycket folk.

Du ska ha en F-skattsedel.

Intresserad?

Kontakta fastighetschef Klas Agnemyr:

mejl: klas.agnemyr@kil.se

telefon: 0554-194 20