Hemtjänst
Om du behöver hjälp hemma
kan du få det av hemtjänsten.
Du kan få hjälp på dagen, kvällen och på natten.
Ansökan
Du ansöker om hemtjänst hos
kommunens biståndshandläggare.
Biståndshandläggaren
hälsar på hos dig
och pratar med dig
om vilken hjälp du vill ha.
Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0554-191 00.
Be att få prata med
en biståndshandläggare.
Biståndshandläggaren
har telefontid
mellan klockan halv 9 och halv 10.
Informationsägare: Torbjörn Bood, Sektorchef, äldre, tfn 0554-194 11Sidan uppdaterad: 2019-09-24