•  
  •    
  •  
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils Stadsnät

Telefon
0554-194 00
Telefontider
8.00-12.00 och 13.00-16:00 
E-post
kontakt@kilsstadsnat.se
Postadress
Kils Stadsnät AB, Box 88, 665 23 Kil
Besöksadress
Rosengränd 12, 665 32 Kil
Besökstider
8.00-12.00 och 13.00-16:00

Kabelanvisning

Begär alltid utsättning från Ledningskollen innan du gräver!

Vi visar var eventuell kabel ligger.

Skulle det visa sig att du gräver av en kabel och inte har begärt kabelanvisning kan du bli ersättningsskyldig för uppkomna skador.

  • Kontakta  Ledningskollen  minst tre arbetsdagar före arbetets början.

  • Försök alltid närvara vid kabelutsättningen.

  • Kabelanvisning gäller en månad.

  • Handgrävning gäller inom en meter på båda sidor anvisad kabel.

  • Djup anges ej då detta kan variera p.g.a. olika anledningar.

  • Anmäl omedelbart skadad kabel eller markeringsband. 0554-191 00

  • Försök aldrig själv laga eller ta i en avsliten kopparkabel. I vissa kablar kan det förekomma spänning.

  • Se ej in i en avsliten optokabel. Risk för ögonskada.

Länkar
Senaste nytt
 

2020-01-13

Under perioden 15:e Januari till 31: Januari kommer Kils Stadsnät att genomföra ett större driftsarbete.

Läs mer här

2019-12-11

På torsdag den 12 december mellan 9-12 lägger vi om delar av Frykerud till vår nya miljö.

Läs mer här

2019-12-10

Fel i utskick från Telenor. TV-leverantören Telenors tjänster upphör 2020-01-30 och inte vid årsskiftet som stod i utskicket. Beställ dock en ny leverantör i tid så ni hinner få utrustningen innan det läggs över. Migrering kommer ske mellan datumen 2020-01-15 och 2020-01-31.

2019-12-04

Telenor som TV-leverantör upphör i samband med flytt till MittNät 2020-01-31

Läs mer här

2019-06-27

Det står fel telefonnummer på fakturorna som vi har skickat ut.

Rätt kontaktnummer för ekonomi frågor är 0554-191 32

2019-06-24

Senast nytt gällande Service- och Nätavgiften 2019

Läs mer här