Bil, buss, flyg och tåg
Kommunikationerna till och från Kil är bra.
Kil ligger nära riksväg 45 och riksväg 61.
Du kan åka bil, buss, flyg
eller tåg till och från Kil.
Du kan åka till Oslo,
Göteborg eller Stockholm på 3 till 4 timmar.
Flygplatsen heter Karlstad Airport.
Den finns 8 kilometer från Kils centrum.
Här kan du läsa mer
När du klickar på en länk
nedanför kommer du till deras hemsida.
Där kan du läsa mer.
Du kan se tidtabeller.
Texterna är inte skrivna på lättläst svenska.
Värmlandstrafik
Karlstadbuss
SJ
Swebusexpress
Nettbuss
Karlstad Airport
Informationsägare: Jenny Willman, Kommunikatör, tfn 0554-191 45Sidan uppdaterad: 2019-09-23