Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Daglig verksamhet

Du ska ha något att göra
som passar dig på vardagarna.

Daglig verksamhet kan vara ett arbete
eller något annat som passar dig.

För att få Daglig verksamhet ska du ha fyllt 18 år.
Du får inte gå i skolan eller ha något annat arbete.

Du ansöker om Daglig verksamhet
hos kommunens LSS-handläggare.

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med en LSS-handläggare.

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.