2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Stöd och hjälp

Alla som bor i Kil har rätt att få hjälp och stöd.

Socialförvaltningen hjälper

barn, ungdomar  och vuxna som har det svårt.

Socialförvaltningen hjälper människor
som inte har tillräckligt med pengar.

De kan få ekonomiskt bistånd.
Om du klickar här kan du läsa mer om försörjningsstöd. 

Socialförvaltningen hjälper människor
som dricker för mycket alkohol
eller har problem med andra droger.

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till socialförvaltningens
individ- och familjeomsorg.
Be att få prata med  en socialsekreterare.

Telefonnumret är 0554-194 50.