0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Ledsagarservice

Ledsagaren följer med och hjälper dig på resor,
på fritidsaktiviteter, bio, teater och mycket mer.

Vill du ha en ledsagare?

Du ansöker om ledsagare hos kommunens LSS-handläggare.

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med  en LSS-handläggare.

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.