Korttidsplats
Korttidsplats kan du söka om du tillfälligt har ett stort behov av omvårdnad, rehabilitering eller sjukvård.
Där får du stöd av personal.
Du kan även få en korttidsplats
när anhöriga behöver ledigt.
Ansökan
Du ansöker om korttidsplats hos
kommunens bistånds-handläggare.
Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.
Be att få prata med en bistånds-handläggare.
Bistånds-handläggaren har telefon-tid
mellan klockan halv 9 och halv 10.