0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1

Viktig information

Från den 18 december gäller nya nationella förskrifter och allmänna råd i hela Sverige. Så påverkar det våra verksamheter.

Läs mer
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Korttidsplats

Korttidsplats kan du söka om du tillfälligt har ett stort behov av omvårdnad, rehabilitering eller sjukvård.

Där får du stöd av personal.

Du kan även få en korttidsplats
när anhöriga behöver ledigt.

Ansökan

Du ansöker om korttidsplats hos
kommunens bistånds-handläggare.

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

Be att få prata med en bistånds-handläggare.

Bistånds-handläggaren har telefon-tid 
mellan klockan halv 9 och halv 10.