Kulturskola

Här kan du få lära dig spela musik
på olika instrument
eller sjunga, dansa, måla och göra film.

När du klickar här kan du läsa mer om kulturskolan (texten är inte lättläst).

Hur mycket kostar det?

När du klickar här kan du se
hur mycket det kostar att gå på kulturskolan.

Anmälan

Vill du börja på musikskolan?

Klicka här för att komma till anmälan.

Anmälan hittar du under rubriken Kulturskolan.

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till
kulturskolans chef, Charlotta Anderberg.
Telefonnumret är 0554-192 54

Adressen till kulturskolan
är Karlslundsgatan 6 i Kil.
Det är samma adress
som till Sannerudsskolan.