2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Bygglov

När du ska bygga ett hus

eller om du ändrar något på ditt hus

måste du oftast söka bygglov.

 

Det kan till exempel

behövas bygglov om du gör ett förråd

eller om du målar om huset 

i en annan färg.

 

Du ska ansöka om bygglov

på blanketten "Ansökan om bygglov".

Klicka här för att komma till blanketterna.

 

Skicka blanketten till:

Miljö- och byggnadsförvaltningen

Box 88

665 23 Kil

Det är inte säkert att du får ett bygglov .

 

Har du frågor?

Om du vill fråga något

kan du ringa till kommunens växel.

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.