0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Boende

Om det är svårt för dig
att klara dig hemma
kan du kanske flytta till
en bostad med särskild service.

Där finns det personal som kan hjälpa dig
med sådant du behöver hjälp med.

I Kils kommun finns gruppbostäder,
servicebostäder och korttidsboende.

Du ansöker om bostad med särskild service
hos kommunens LSS-handläggare.

Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med en LSS-handläggare.
 
Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.