0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Kulturskola

Här kan du få lära dig spela musik
på olika instrument
eller sjunga, dansa, måla och göra film.

Du kan också lära dig e-sport.
E-sport är tävlingar i dataspel
som Counter Strike och Overwatch.
När du klickar här kan du läsa mer om kulturskolan (texten är inte lättläst).

Hur mycket kostar det?

När du klickar här kan du se
hur mycket det kostar att gå på kulturskolan.

Anmälan

Vii du börja på musikskolan?

Klicka här för att komma till blanketterna.

Där hittar hittar blanketterna under rubriken Kulturskola.

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till
kulturskolans chef, Charlotta Anderberg.
Telefonnumret är 0554-192 54

Adressen till kulturskolan
är Karlslundsgatan 6 i Kil.
Det är samma adress
som till Sannerudsskolan.