Kulturskola
Här kan du få lära dig spela musik
på olika instrument
eller sjunga, dansa, måla och göra film.
När du klickar här kan du läsa mer om kulturskolan (texten är inte lättläst).
Hur mycket kostar det?
När du klickar här kan du se
hur mycket det kostar att gå på kulturskolan.
Anmälan
Vii du börja på musikskolan?
Klicka här för att komma till blanketterna.
Där hittar hittar blanketterna under rubriken Kulturskola.
Har du frågor?
Om du vill fråga något kan du ringa till
kulturskolans chef, Charlotta Anderberg.
Telefonnumret är 0554-192 54
Adressen till kulturskolan
är Karlslundsgatan 6 i Kil.
Det är samma adress
som till Sannerudsskolan.