0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Bostadsanpassning

Du som har funktionsnedsättning
och behöver anpassa ditt hem
kan söka bidrag för det.  
Det kallas för
bostadsanpassningsbidrag.  
Bidraget är till för personer
som har funktionsnedsättning
som de kommer att ha hela livet.  

Du kan bara få bidrag för
sådant som du verkligen behöver.  

Du kan få ansökningsblankett hos
kommunens arbetsterapeuter.  

Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med en arbetsterapeut.

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.