0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Färdtjänst

Du som har svårt att gå eller röra dig

och inte kan åka vanlig buss eller tåg

kan söka färdtjänst.

Färdtjänst betyder att du åker taxi eller minibuss.

Det finns också något som kallas riksfärdtjänst.

Riksfärdtjänst är resor utanför kommunens

vanliga färdtjänst-område.

Du måste ha ett tillstånd

för att få åka färdtjänst och riksfärdtjänst.

Har du frågor?

Om du har  frågor om färdtjänst

ska du ringa till beställningscentralen.

Telefonnumret är 0771-32 32 00.

Tryck 1 för beställning.

Tryck 3 om du har frågor.