Fritid, idrott och natur
Det finns fler än 100 föreningar i Kil.
Du kan idrotta på många platser i Kil.
Sommar och vinter. Ute eller inne
Det är fin natur i Kil.
Det finns många sjöar och många skogar.
Idrott
Klicka här för att se våra sporthallar.
Klicka här för att se våra idrottsplatser.
Texten är inte lättläst.
Fiskekort
Om du vill fiska måste du ha fiskekort.
Klicka här för att se var du kan köpa fiskekort.
Texten är inte lättläst.
Fritid
Klicka här för att hitta fritidsaktiviteter.
Texten är inte lättläst.
Vandringsleder
Klicka här för att se var
det finns fina vandringsleder där du kan gå.
Texten är inte lättläst.
Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.
Be att få prata med någon på fritids-avdelningen.