2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Nyheter - 8 sidor och Klartext

8 sidor

8 sidor är en tidning med lättlästa nyheter.
När du klickar här kommer du till 8 sidor.

Du kan lyssna på tidningen eller läsa den.

Klartext

Klartext är nyheter på lätt svenska i radion.

Varje vardag skriver Klartext om de viktigaste nyheterna.

Klartext berättar om nyheterna 
på ett lite lugnare sätt och med enkla ord.

Klartext sänds vardagar 18.55-19:00 i P4

och 20:55-21:00 i P1.

Du kan även lyssna på Klartext i din dator.

Du kan också lyssna på tidigare program.

När du klickar här kommer du till Klartext.