0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Trygghetslarm

Ett trygghetslarm är

ett halsband eller ett armband med en knapp.

Du ska trycka på knappen om du behöver hjälp fort.

När du trycker på knappen

skickar larmet en signal till personal från vården.

Personalen kommer och hjälper dig.

Vill du ha trygghetslarm?

Du ansöker om trygghetslarm

hos kommunens

biståndshandläggare.

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med 

en biståndshandläggare.

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

Biståndshandläggaren

har telefontid
mellan klockan halv 9 och halv 10.