Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Hemtjänst

Om du behöver hjälp hemma
kan du få det av hemtjänsten.

Du kan få hjälp på dagen, kvällen och på natten.

Ansökan

Du ansöker om hemtjänst hos
kommunens biståndshandläggare.

Biståndshandläggaren

hälsar på hos dig

och pratar med dig

om vilken hjälp du vill ha.

Har du frågor?

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.

Telefonnumret är 0554-191 00.

Be att få prata med

en biståndshandläggare.

Biståndshandläggaren 

har telefontid 
mellan klockan halv 9 och halv 10.