0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Sjukvård

Kommunen och regionen delar på ansvaret

att ge en god sjukvård till äldre och funktionshindrade.

Hemsjukvård gör att personer med långvarig

sjukdom kan vårdas i sitt hem eller i särskilt boende.

Regionens läkare har läkar-ansvaret.

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med  en sjuksköterska.

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

På kvällar och helger kan du

ringa till sjukvårds-upplysningen.

Telefonnumret till sjukvårds-upplysningen är 11 77.